Élet sója

Az evés sója - Receptek

2012. október 11. - Tünde Bagó

Kedves Olvasóim!

Ennek az oldalnak nem az a célja, hogy felvegye a versenyt a nagy gasztronómiai blogokkal, csupán barátaim unszolására lett része a blognak. Nagyon sok vendég fordul meg nálunk, a távolság miatt több napot is itt töltenek, amelyet mindig nagyon élvezünk. Ilyenkor a megérkezésükre próbálok mindig valami olyat készíteni, ami kicsit ünnepi, a további napokra pedig olyat, ami könnyen az asztalra kerülhet, hiszen mindig sok a program. Rendszeresen kérik és viszik magukkal a receptjeimet a találkozás élménye mellett. A hétköznapokban is ügyelek arra, hogy minden héten kerüljön az asztalra egy új recept alapján készült étel. Nem szeretek és nem is tudok egész napokat a konyhában tölteni, hiszen időnként dolgozni is kell! Viszont szeretem a jó és változatos ételeket. Legyen az magyar, vagy nemzetközi, hús, vagy vega, édes, vagy sós, bármi jöhet. Állandó főkóstolómért nagyon hálás vagyok, mert mindig mindent megeszik, számára nincs rossz étel.

A recepteket én is sokszor kapom barátoktól, tanulom a családtól, keresem a neten, vagy böngészem a nagy szakácsok oldalait, könyveit. Két embernek feltétel nélkül hiszek, Stahl Juditnak és Jamie Oliver-nek. Azért szeretem őket, mert földön járó receptjeik vannak, bármelyik az asztalra tehető, nincs semmi flanc, design, csak a nemes egyszerűséggel elkészített étel. Mindig ügyelnek az alapanyagokra, s pontosak a mennyiségek, a leírások. Ráadásul a Jamie Oliver-nek van számos étel elkészítéséről megtalálható videója az interneten. Ezen kívül azért én is szakácskönyv párti vagyok. Veszem és írom. A saját szakácskönyvem a legnagyobb érték, hiszen abban már a kipróbált receptek vannak benne. Ezt osztom meg most veletek. Csak és kizárólag azokat, amelyeket én magam is elkészítettem már. Egy részét itt a blogon is olvastátok, de ezen az oldalakon is megtalálható lesz a könnyebb keresés érdekében. Egy kicsit sajátos módon kategorizáltam, remélem élvezitek majd az időnként felkerülő recepteket. Elsőként a kedvenc családi receptemmel indítanék, az aranygaluskával.

Az alábbi kategóriák fokozatosan nyílnak majd meg, további receptekkel:

Nyári vigasságok

Őszi színkavalkád

Téli melengetők

Tavaszi kivirágzás

Dolce Vita - Édes élet

Családi receptek

Könnyű napok

Ünnep öröme

Élmény kategória nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://eletsoja.blog.hu/api/trackback/id/tr212782806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
az_eves_soja_receptek
süti beállítások módosítása