Élet sója

Öltözz úgy, mintha már nyaralnál

2016. május 08. - Tünde Bagó

Itt az idő, hogy ráhangolódjunk a nyaralásra. S nem is tudnánk jobban, mint már most úgy öltözni, mintha ott lennék az olasz tengerparton, Párizsban, Ibizán, Balin vagy éppen északon. Néhány ruhadarabbal és kiegészítővel gyorsan becsempészhetjük a mindennapjainkba a vágyott úti célt. Csak egy kis válogatás a ruhatárból, néhány film, vagy képeslap átböngészése és máris francia, spanyol, vagy olasz lehetsz kis hazádban. S a hangulat, amit ezzel a pár ruhadarabbal megkapsz, felér egy hosszú hétvégés kiruccanással. Játszadozzunk kicsit és öltözzünk úgy, ahogy majd nyaralásunk helyszínén sokak teszik. 

Ibiza - könnyedség, színek, szabadság enyhén hippi stílusban

ibiza divat

Párizs - Klasszikus, stílusos és mégis mindig könnyed. Hogyan csinálják a párizsi nők? Hát így!

párizs divat

Az olasz tengerpart - ahol a citromfák illatoznak és az élet egyszerűen dolce.

olasz divat

 

Svédország - közel a természethez, csak lazán, kényelmesen, feltűnés nélkül.

svéd2 divat

Bali - trópusok, templomok, strandok, a hely, amelyre szükségünk van

bali divat

Utazzatok a ruhatáratok segítségével már ezen a héten!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletsoja.blog.hu/api/trackback/id/tr7712782164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diamia8 2016.05.09. 19:04:42

Hétvégén én is nyári ruhában nyomultam már! ;-)

Bagó Tünde 2016.05.09. 19:18:15

Képzeld, én a hétvégén a szép napsütés és a cikk írásának hatására elővettem a Kanári-szigeten vásárolt fehér, hímzett nyári laza felsőmet és annyira jól éreztem magam. Még fagyizni is el kellett benne mennem! Olyan volt, mint a Kanárin pár hónapja, hasonló hőmérsékletben! :-)

diamia8 2016.05.10. 11:36:08

Megértem.... én is erre vágytam már régóta :D
oltozz_ugy_mintha_mar_nyaralnal
süti beállítások módosítása