Élet sója

Családi receptek

2012. október 11. - Tünde Bagó

Kedves Olvasóim!

Ezen az oldalon olyan recepteket találtok, amelyeket édesanyám vagy nagymamáim sokat készítettek. Gyermekkoromban rengeteg napot töltöttem nagymamám konyhájában, no persze nem a főzéssel, hanem mert ő is ott volt. Én általában olvastam, amíg ő főzött, süteményt készített. Jól emlékszem a csigapödrésre, vagy az aranygaluska készítésre. Persze soha nem figyeltem akkor - legalábbis tudatosan nem - a készítést, de a mai napig orromban vannak az illatok, s látom magam előtt mamát, ahogyan kiveszi a lábasban sült aranygaluskát. Talán a tudatalattim már akkor raktározta a készítés fortélyait, mert az első önálló aranygaluska készítésem - sem mama, sem édesanyám nem élt már ekkor - szenzációsra sikerült. A barátaim eleinte nem hitték el, hogy én csinálom, de, amikor megkóstolták, akkor azt mondták, hogy ez csakis házi lehet. Azt hiszem egész gyermekkorom nyugalma, amit a mama konyhájának atmoszférája adott, benne van ebben a fantasztikus kelt tésztában.

Induljon, hát a családi receptek oldal az aranygaluskával a Mama emlékére.

Aranygaluska vaníliasodóval

A bejegyzés trackback címe:

https://eletsoja.blog.hu/api/trackback/id/tr7812782808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
csaladi_receptek_574
süti beállítások módosítása