Élet sója

A huszonkettedik adventi örömmorzsa: Lélekfrissítő

2012. december 23. - Tünde Bagó

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedves Olvasóim!

Ma már mindenki süteményt süt, ajándékot csomagol, vagy éppen utazik. Nagy a készülődés. Estére már jócskán felpörgünk, izgulunk, hogy minden jól sikerüljön holnap és azután még két napig. A sok munka estére kifáraszt, pedig még csak most kezdődik a java. A mai estét szánjátok arra, hogy a saját lelketeket frissítitek fel. Az évek során, hosszas jógázások alatt sem sikerült tökéletesre fejlesztenem a meditációt, de egyet mindig elértem vele, hogy a meditációs zene alatt megnyugodtam, kiűztem a stresszt, vagy felkészültem elviselésére. Most ti is keressetek egy nyugodt helyet, helyezzétek magatokat kényelembe, keressetek egy jó zenét, mint például Kövi Szabolcs Ünnep című albumáról ez a részlet, s "meditáljatok" kicsit.

[tube]https://www.youtube.com/watch?v=07m9fYo9Iak&playnext=1&list=PL3wf-ULMZZE5jABtlwz3RBCzdd47nRp_F&feature=results_main[/tube]

Legalább 25 percet töltsetek el így (javaslom, előre kiválogatni a zenéket, vagy elővenni egy megfelelő cd-t, kiváló a kelta muzsika is hozzá, de folyamatosan szóljon, ne kelljen közben kapcsolgatni). Próbáljátok az agyatokat kikapcsolni és kicsit kilépni önmagatokból és ebből a világból. Én, aki nem vagyok egy spiritualista, mondom, hogy felfrissíti a lelketeket és megnyugtat majd Benneteket. A nagy hajrá után így lesz szebb az ünnep.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletsoja.blog.hu/api/trackback/id/tr3712781706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
a_huszonkettedik_adventi_orommorzsa_lelekfrissito
süti beállítások módosítása